Ervaringen van therapeuten
Op zoek naar een systeem voor veilig beeldbellen ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij LogiCare. Waar bij een ander systeem het beeld regelmatig verpulverde of stilstond, blijft het beeld bij dit systeem helder en vloeiend. Het is makkelijk in gebruik, zowel voor de cliënt als de therapeut. En een enorm pluspunt vind ik de begeleiding die ik per telefoon ontving bij de opstart van het programma. Voor mij werkt dat beter dan vraag en antwoord via e-mail. Bovendien werd ik geduldig en doeltreffend te woord gestaan. Wel zo fijn als je 67 jarige ogen moeten wennen aan weer een nieuwe site met eigen opmaak, knoppen en mogelijkheden.

Renée Braam-Moize de Chateleux
Moize Acupunctuur & Kruiden
Dankzij Logicare is op een snelle en adequate wijze een consult, de factuur, de verzending per mail én de verslaglegging aan elkaar gekoppeld, waarbij veiligheid hoog in het vaandel staat.
Bij de diensten van Logicare wordt direct met raad én daad bijgestaan, zodat je geen tijd verliest aan zelf zoeken naar ICT-oplossingen. Mijn cliënten zijn superblij dat zij zelf een datum via de website in mijn agenda kunnen plannen. Ik blijf zelf altijd de baas over mijn eigen agenda, via een makkelijke planning.

Letta van der Vis
Natuurgeneeskundig Shiatsutherapeut,
Ki-Stroom
Met Logicare heb ik eindelijk al mijn administratie overzichtelijk, waardoor ik meer tijd heb voor waar ik echt goed in ben en blij van wordt.

Ursula van Meurs
Acupuncturist en eigenaar van
Body and Spirit, Centre for Wellbeing
Heel blij met het Logicare en het team. Super handig agenda systeem.

Margriet Sap
Voetreflextherapeut en eigenaar van Voetreflexpraktijk
Logicare maakt de minder leuke aspecten van mijn werk een stuk gemakkelijker. Handig in gebruik waardoor de administratieve handelingen veel minder tijd kosten en ik me nog meer kan richten op cliënten.

Richèlle Hodiamont
Integratieve Cliëntgerichte Hulpverlening, eigenaar van
Praktijk RICH
Sinds ik mijn administratie digitaal kan doen via Logicare, bespaart dit mij veel energie en tijd. Op een eenvoudige wijze kunnen facturen verstuurd worden en documenten geupload worden bij de rapportages van mijn behandelsessies. Voor clienten is het beeldbellen gemakkelijk te realiseren. Zeker in een tijd met quarantaine maatregelen is het heel fijn dat je clienten op afstand toch kunt blijven ondersteunen. Met mijn vragen kan ik altijd terecht via de Helpdesk Logicare. Ik type mijn vraag in en krijg altijd snel antwoord op mijn vraag. Aanrader voor anderen!
